prikaz prve stranice dokumenta Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke
No public access
master's thesis
Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke
Zagreb: College of Economics, Entrepreneurship and Managemnet Nikola Šubić Zrinski, 2019. urn:nbn:hr:209:366954

Hobolja Škrtić, Ivana
European Business School Zagreb

Cite this document

Hobolja Škrtić, I. (2019). Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke (Master's thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954

Hobolja Škrtić, Ivana. "Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke." Master's thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954

Hobolja Škrtić, Ivana. "Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke." Master's thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954

Hobolja Škrtić, I. (2019). 'Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke', Master's thesis, European Business School Zagreb, accessed 05 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954

Hobolja Škrtić I. Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke [Master's thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2019 [cited 2025 January 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954

I. Hobolja Škrtić, "Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke", Master's thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954

Please login to the repository to save this object to your list.