master's thesis
Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija
University of Zagreb
Faculty of Agriculture
Department of Marketing in Agriculture

Cite this document

Primorac, V. (2019). Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, Viktorija. "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac, V. (2019). 'Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, accessed 21 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Primorac V. Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Agriculture; 2019 [cited 2021 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

V. Primorac, "Motivi kao temelj segmentacije korisnika ruralnog turizma", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Agriculture, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:046957

Islandora Bookmark - Please login to use this feature