Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, Jelena
University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Tomić, J. (2020). Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, Jelena. "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić, J. (2020). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
Tomić J. Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789
J. Tomić, "Istraživanje čimbenika koji utječu na uspješnost kampanja marketinga općeg dobra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366789