prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Health Studies, 2018. urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, Andrea
University of Rijeka
Faculty of Health Studies
Department of Physiotherapy

Cite this document

Stojić, A. (2018). UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, Andrea. "UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Health Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, Andrea. "UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Health Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić, A. (2018). 'UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Health Studies, accessed 15 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Stojić A. UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Health Studies; 2018 [cited 2021 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

A. Stojić, "UTJECAJ TERAPIJSKOG PSA NA KVALITETU ŽIVOTA DJETETA S POREMEĆAJEM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA-PERSPEKTIVA RODITELJA", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Health Studies, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:132772

Islandora Bookmark - Please login to use this feature