University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Lorencin, T. (2020). Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin, Tina. "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima." Undergraduate thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin, Tina. "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima." Undergraduate thesis, University of Pula, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin, T. (2020). 'Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin T. Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2020 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
T. Lorencin, "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808