Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Lorencin, T. (2020). Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin, Tina. "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin, Tina. "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin, T. (2020). 'Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
Lorencin T. Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808
T. Lorencin, "Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694808