prikaz prve stranice dokumenta Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra
Zadar: University of Zadar, 2016. urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Mijačika, I. (2016). Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, I. (2016). 'Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 16 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika I. Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 July 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

I. Mijačika, "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Please login to the repository to save this object to your list.