završni rad
Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra

Ivana Mijačika (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Mijačika, I. (2016). Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, Ivana. "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika, I. (2016). 'Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

Mijačika I. Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017

I. Mijačika, "Stvaranje online reputacije korištenja viralnog marketinga na primjeru Grada Zadra", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:794017