University of Applied Sciences of Rijeka Business Department
Cite this document
Zlatarević, I. (2021). Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, I. (2021). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević I. Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
I. Zlatarević, "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516