Zlatarević, I. (2021). Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, I. (2021). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević I. Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
I. Zlatarević, "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516