prikaz prve stranice dokumenta Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2018. urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Janiška, L. (2018). Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, L. (2018). 'Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška L. Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

L. Janiška, "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Islandora Bookmark - Please login to use this feature