Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Master's thesis, VERN University , accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642