prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Zagreb: VERN University, 2018. urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta
VERN University

Cite this document

Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Master's thesis, VERN University , accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Please login to the repository to save this object to your list.