Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Sveučilište VERN
Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.