prikaz prve stranice dokumenta Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip
VERN University

Cite this document

Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Master's thesis, VERN University , accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Please login to the repository to save this object to your list.