završni rad
INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA

Pale, Domagoj (2019)
Visoko učilište Algebra

Citirajte ovaj rad

Pale, D. (2019). INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale, Domagoj. "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale, Domagoj. "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale, D. (2019). 'INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 14.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Pale D. INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2019 [pristupljeno 14.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

D. Pale, "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.