Pale, D. (2019). INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA (Završni rad). Zagreb: Visoko učilište Algebra. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549
Pale, Domagoj. "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549
Pale, Domagoj. "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA." Završni rad, Visoko učilište Algebra, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549
Pale, D. (2019). 'INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA', Završni rad, Visoko učilište Algebra, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549
Pale D. INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA [Završni rad]. Zagreb: Visoko učilište Algebra; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549
D. Pale, "INFLUENCER MARKETING KAO MOĆAN ALAT PROMOCIJE BRANDA", Završni rad, Visoko učilište Algebra, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:225:801549