Ležaić, V. (2023). Digitalne tehnologije u stvaranju turističkog doživljaja u slučaju destinacijskih menadžment kompanija (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Aspira. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:771478
Ležaić, Vitomir. "Digitalne tehnologije u stvaranju turističkog doživljaja u slučaju destinacijskih menadžment kompanija." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:771478
Ležaić, Vitomir. "Digitalne tehnologije u stvaranju turističkog doživljaja u slučaju destinacijskih menadžment kompanija." Završni rad, Veleučilište Aspira, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:771478
Ležaić, V. (2023). 'Digitalne tehnologije u stvaranju turističkog doživljaja u slučaju destinacijskih menadžment kompanija', Završni rad, Veleučilište Aspira, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:771478
Ležaić V. Digitalne tehnologije u stvaranju turističkog doživljaja u slučaju destinacijskih menadžment kompanija [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Aspira; 2023 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:771478
V. Ležaić, "Digitalne tehnologije u stvaranju turističkog doživljaja u slučaju destinacijskih menadžment kompanija", Završni rad, Veleučilište Aspira, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:240:771478