diplomski rad
Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:251:971627

Pintarić, Krešimir
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Pintarić, K. (2020). Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627

Pintarić, Krešimir. "Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627

Pintarić, Krešimir. "Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627

Pintarić, K. (2020). 'Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 03.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627

Pintarić K. Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2020 [pristupljeno 03.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627

K. Pintarić, "Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:971627

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.