prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora
Specijalistički završni rad
Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Tolj, L. (2023). Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, Lidija. "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj, L. (2023). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 21.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Tolj L. Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2023 [pristupljeno 21.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

L. Tolj, "Utjecaj društvenih mreža na marketing javnog sektora : Specijalistički završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:231292

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.