Naslov Priprema projekta otvaranja hotela za pse : Specijalistički završni rad
Naslov (engleski) Preparation of the project for opening a hotel for dogs
Autor Luka Tisanić
Mentor Zlatko Barilović (mentor)
Član povjerenstva Karlo Jurač (predsjednik povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić (Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing) Zaprešić
Datum i država obrane 2020-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Ekonomika poduzetništva
Sažetak Kroz ovaj projekt bit će prikazana i razrađena ideja za potencijalno izvediv i profitabilan projekt na području Krapinsko – zagorske županije, točnije grada Zaboka. Prije samih podataka i informacija o projektu, u uvodu će se pobliže objasniti cilj i svrha ideje te kako je ona nastala. Tijekom pisanja ovog projekta, koristile su se mnoge analize pa se tako na samom početku projekta nalazi ulazna strategija projekta pomoću koje se pokušava predvidjeti ima li uopće smisla krenuti sa takvom vrstom projekta na tom području. Zatim slijedi sadržaj projekta u kojem se opisuje svrha, cilj, namjena i problemi pokretanja projekta. Provodi se analiza tržišta odnosno ponude i potražnje, te analiza konkurencije. Nakon detaljno odrađenih analiza slijedi opis usluga koje će projekt pružati svojim korisnicima. Opis usluge u suštini prikazuje djelatnost koju će projekt obavljati. Da bi projekt mogao početi sa radovima i izgradnjom zgrade te opremanjem prostora za početak je potrebno osnovati poduzeće. Slijedi dio rada u kojem će biti prikazani podaci o osnivanju poduzeća i potrebnoj dokumentaciji. Vrlo važan čimbenik za svaki uspješan projekt je i njegov marketing. U poglavlju o marketingu se objašnjava način i utjecaj poduzeća na okolinu pomoću marketinških metoda. Prikazani su najvažniji podaci analiza u fazi pokretanja projekta, a to su SWOT, PESTLE i STAKEHOLDER analize. Nakon kvalitetno odrađenih analiza okoline i samog projekta, zadaju se glavni ciljevi koji moraju biti realizirani kako bi se smatrao uspješnim, plan projekta i struktura organizacije. Analiza rizika je sljedeća i jedna od najbitnijih analiza projekta čiji je cilj pokušati predvidjeti većinu rizika koji prijete poduzeću te odrediti njihov utjecaj. Dosadašnji dio rada većinom se bazirao na teoriji i analizama bez konkretnih podataka, zbog toga slijedi najveće poglavlje cijelog rada, a to je ekonomika projekta. U poglavlju ekonomike projekta bit će prikazani izračuni i tablice sa realnim podacima i rezultatima projekta. Ekonomika nam služi kako bi se najbolje moglo vidjeti da li je projekt isplativ ili ne. Potom slijede zaključna poglavlja ovog projekta, a to su prikazi struktura organizacije, plan kontrole izvedbe projekta i na kraju konačna ocjena projekta u kojoj je obrazloženo zbog čega se isplati ulagati u ovaj projekt i zašto je on uspješan.
Sažetak (engleski) Throughout this project, the idea for a potentially feasible and profitable project in the area of Krapina - Zagorje County will be presented and elaborated, more precisely the city of Zabok. The introduction will explain in greater detail and purpose of the idea and how it came about, before the data and information about the project. During the writing of this project, many analyses were used, so at the very beginning of the project there is an input project strategy that tries to predict whether it makes sense to start with this type of project in this area. This is followed by the content of the project, which describes the purpose, goal, use cases, and problems of starting the project. Analyses of the market respectively supply and demand and analysis of competition are conducted. A description of the services that the project will provide to its users is conducted after a detailed analysis is handled. The service description essentially shows the activity that the project will perform. For the project to start with the labor and construction of the building and equipping the space, it is necessary to establish a company. The next part of the work will follow in which company establishment data and the necessary documentation will be presented. A very important factor for any successful project is its marketing. The marketing chapter explains the way and impact of the company on the environment using marketing methods. The most important data of analyses are explained in the project start-up phase, namely SWOT, PESTLE, and STAKEHOLDER analyses. After a quality analysis of the environment and the project itself, the main goals must be met for it to be considered successful, the project plan, and the structure of the organization. Risk analysis is the next and one of the most important analyses of the project, which aim is to predict most of the risks that threaten the company and determine its impact. The previous part of the paper is mostly based on theory and analysis without specific data, which is why the largest chapter of the whole paper follows is the economics of the project. In the chapter of project economics, calculations, and tables with real data and project results will be presented. Economics serves us to see if a project is profitable or not. This is followed by the concluding chapters of this project, which are an overview of the organization structure, a project performance control plan, and the final evaluation of the project which explains why it pays off to invest in this project and why it is successful.
Ključne riječi
projekt
projektni menadžment
hotel za pse
Ključne riječi (engleski)
project
project management
hotel for dogs
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:129:860107
Studijski program Naziv: Projektni menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: specijalistički diplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a specijalist/specijalistica projektnog menadžmenta (struč. spec. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Repozitorij Digitalni repozitorij Veleučilišta Baltazar Zaprešić
Datum i vrijeme pohrane 2021-10-26 10:14:31