prikaz prve stranice dokumenta Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan
Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Katedra za odnose s javnošću

Citirajte ovaj rad

Zelić, I. (2016). Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, Ivan. "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista." Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić, I. (2016). 'Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista', Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, citirano: 29.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Zelić I. Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment; 2016 [pristupljeno 29.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

I. Zelić, "Imidž hrvatskog turizma iz perspektive stranih turista", Specijalistički diplomski stručni, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:739895

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.