završni specijalistički
Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću

Barbara Franić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Franić, B. (2017). Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979

Franić, Barbara. "Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979

Franić, Barbara. "Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979

Franić, B. (2017). 'Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979

Franić B. Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979

B. Franić, "Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979