prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Hrustek, A. (2020). Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, Ana. "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek, A. (2020). 'Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Hrustek A. Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

A. Hrustek, "Utjecaj korisnički generiranoga sadržaja na odabir planiranoga putovanja", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:911487

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.