prikaz prve stranice dokumenta Oglašavanje putem društvenih mreža
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Oglašavanje putem društvenih mreža

Yousri, Heba (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Yousri, H. (2016). Oglašavanje putem društvenih mreža (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499295

Yousri, Heba. "Oglašavanje putem društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499295

Yousri, Heba. "Oglašavanje putem društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499295

Yousri, H. (2016). 'Oglašavanje putem društvenih mreža', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499295

Yousri H. Oglašavanje putem društvenih mreža [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499295

H. Yousri, "Oglašavanje putem društvenih mreža", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499295

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.