Franić, B. (2017). Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979
Franić, Barbara. "Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979
Franić, Barbara. "Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979
Franić, B. (2017). 'Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979
Franić B. Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979
B. Franić, "Marketinški pristup razvoju kulturnog turizma u gradu Zaprešiću", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:290979