Jurić, A. (2018). Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403
Jurić, Ana. "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403
Jurić, Ana. "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403
Jurić, A. (2018). 'Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403
Jurić A. Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403
A. Jurić, "Multimedijalni marketing na društvenim mrežama i adolescencija", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:122403