Križnjak, M. (2019). Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:476617
Križnjak, Mateja. "Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:476617
Križnjak, Mateja. "Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:476617
Križnjak, M. (2019). 'Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:476617
Križnjak M. Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:476617
M. Križnjak, "Stvarna i percipirana korisnost programa vjernosti za potrošače u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:476617