Smiljanić, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674
Smiljanić, Mia. "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674
Smiljanić, Mia. "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674
Smiljanić, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674
Smiljanić M. Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674
M. Smiljanić, "Utjecaj društvenih mreža na marketing usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:820674