Ćuk, A. (2017). OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:832387
Ćuk, Andrea. "OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:832387
Ćuk, Andrea. "OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:832387
Ćuk, A. (2017). 'OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:832387
Ćuk A. OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:832387
A. Ćuk, "OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:832387