Muslim, A. (2020). NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:421880
Muslim, Antonia. "NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:421880
Muslim, Antonia. "NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:421880
Muslim, A. (2020). 'NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:421880
Muslim A. NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:421880
A. Muslim, "NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:421880