specijalistički diplomski stručni
ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O.
završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:124:181788

Gverić, Marina
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gverić, M. (2016). ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788

Gverić, Marina. "ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788

Gverić, Marina. "ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788

Gverić, M. (2016). 'ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788

Gverić M. ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788

M. Gverić, "ANALIZA MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U MARKETING PLANU PODUZEĆA „TRIGONUM VALENS „D.O.O. : završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:181788

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.