diplomski rad
UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE
DIPLOMSKI RAD
Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:124:120159

Landikušić, Dina
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Landikušić, D. (2018). UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159

Landikušić, Dina. "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159

Landikušić, Dina. "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159

Landikušić, D. (2018). 'UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159

Landikušić D. UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159

D. Landikušić, "UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE : DIPLOMSKI RAD", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:120159

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.