diplomski rad
Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Galinec, D. (2024). Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, Dora. "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec, D. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Galinec D. Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

D. Galinec, "Uloga utjecajnih osoba na društvenim medijima kod poticanja namjere kupovine kod mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:824873

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.