prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, Anđela
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Ljubičić, A. (2020). Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, Anđela. "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, Anđela. "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić, A. (2020). 'Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Ljubičić A. Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

A. Ljubičić, "Utjecaj koronavirusa na promjene preferencija potrošača prema online trgovini", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:586195

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.