Švenda, A. (2023). Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159
Švenda, Anamarija. "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159
Švenda, Anamarija. "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159
Švenda, A. (2023). 'Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159
Švenda A. Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159
A. Švenda, "Uloga ambalaže u percepciji rizika privatnih marki kozmetičkih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:751159