Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Klačić, G. (2016). KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, Gabrijela. "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić, G. (2016). 'KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
Klačić G. KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236
G. Klačić, "KULTUROLOŠKI ČIMBENIK KAO VAŽAN DIO TRŽIŠNE PRILAGODBE PODUZEĆA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261236