Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bošnjak, A. (2015). Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, Ana. "Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, Ana. "Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak, A. (2015). 'Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Bošnjak A. Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

A. Bošnjak, "Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:290255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.