prikaz prve stranice dokumenta Marketinške aktivnosti malih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške aktivnosti malih poduzeća
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. urn:nbn:hr:148:483667

Radočaj, Nina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Radočaj, N. (2015). Marketinške aktivnosti malih poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667

Radočaj, Nina. "Marketinške aktivnosti malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667

Radočaj, Nina. "Marketinške aktivnosti malih poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667

Radočaj, N. (2015). 'Marketinške aktivnosti malih poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667

Radočaj N. Marketinške aktivnosti malih poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667

N. Radočaj, "Marketinške aktivnosti malih poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:483667

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.