Matković, I. (2019). Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković, Ivana. "Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković, Ivana. "Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković, I. (2019). 'Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
Matković I. Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402
I. Matković, "Analiza marketinškog miksa Imotske krajine kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:197402