Ludaš, S. (2020). Primjena virtualne i proširene stvarnosti u promociji Hrvatske (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:192553
Ludaš, Sara. "Primjena virtualne i proširene stvarnosti u promociji Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:192553
Ludaš, Sara. "Primjena virtualne i proširene stvarnosti u promociji Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:192553
Ludaš, S. (2020). 'Primjena virtualne i proširene stvarnosti u promociji Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:192553
Ludaš S. Primjena virtualne i proširene stvarnosti u promociji Hrvatske [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:192553
S. Ludaš, "Primjena virtualne i proširene stvarnosti u promociji Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:192553