Banda, L. (2020). Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki : Diplomski rad (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317902
Banda, Luna. "Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317902
Banda, Luna. "Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317902
Banda, L. (2020). 'Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317902
Banda L. Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki : Diplomski rad [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317902
L. Banda, "Upravljanje digitalnim distribucijskim kanalima luksuznih marki : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:317902