Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Gluhinić, I. (2020). Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić, Ivana. "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić, I. (2020). 'Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
Gluhinić I. Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507
I. Gluhinić, "Utjecaj digitalnog marketinga na razvoj brenda turističke destinacije na primjeru Santorinija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:310507