Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kaurin, S. (2021). Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin, Stella. "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin, Stella. "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin, S. (2021). 'Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
Kaurin S. Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964
S. Kaurin, "Uloga tradicionalnih i društvenih medija u odabiru turističke destinacije od strane mladih turista", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665964