Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kožul, A. (2021). Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, Anamari. "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul, A. (2021). 'Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
Kožul A. Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263
A. Kožul, "Analiza čimbenika koji utječu na ponašanje roditelja pri kupovini prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:405263