Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Kadoić, M. (2022). Čimbenici izbora prodavaonice odjećom i generacija Milenijci (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275124
Kadoić, Matea. "Čimbenici izbora prodavaonice odjećom i generacija Milenijci." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275124
Kadoić, Matea. "Čimbenici izbora prodavaonice odjećom i generacija Milenijci." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275124
Kadoić, M. (2022). 'Čimbenici izbora prodavaonice odjećom i generacija Milenijci', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275124
Kadoić M. Čimbenici izbora prodavaonice odjećom i generacija Milenijci [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275124
M. Kadoić, "Čimbenici izbora prodavaonice odjećom i generacija Milenijci", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:275124