diplomski rad
Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?

Iva Sambolek (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Sambolek, I. (2017). Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, Iva. "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek, I. (2017). 'Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

Sambolek I. Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi? [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743

I. Sambolek, "Regulacija emocija - zašto je važna u prevenciji problema u ponašanju kod djece osnovnoškolske dobi?", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:824743