diplomski rad
Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, Damira
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Braniša, D. (2016). Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, Damira. "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, Damira. "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša, D. (2016). 'Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Braniša D. Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

D. Braniša, "Primjena kognitivnih strategija učenja u radu s dječakom s teškoćama učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:600269

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.