Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:142:283807
Luc, Branimir
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Luc, B. (2016). Uloga emocija u samoregulaciji učenja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807
Luc, Branimir. "Uloga emocija u samoregulaciji učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807
Luc, Branimir. "Uloga emocija u samoregulaciji učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807
Luc, B. (2016). 'Uloga emocija u samoregulaciji učenja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807
Luc B. Uloga emocija u samoregulaciji učenja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807
B. Luc, "Uloga emocija u samoregulaciji učenja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807