Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, 2018. urn:nbn:hr:186:281671
Habulin, Lucija
Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Habulin, L. (2018). Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671
Habulin, Lucija. "Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671
Habulin, Lucija. "Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671
Habulin, L. (2018). 'Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671
Habulin L. Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671
L. Habulin, "Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671