Rajić, K. (2019). Second-hand odjeća - kupovne motivacije potrošača (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:248177
Rajić, Kristina. "Second-hand odjeća - kupovne motivacije potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:248177
Rajić, Kristina. "Second-hand odjeća - kupovne motivacije potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:248177
Rajić, K. (2019). 'Second-hand odjeća - kupovne motivacije potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:248177
Rajić K. Second-hand odjeća - kupovne motivacije potrošača [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:248177
K. Rajić, "Second-hand odjeća - kupovne motivacije potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:248177